fbpx

ARTIKEL TERBARU

Kerjaya Musnah Sebabkan Berat Badan.

Hai salam sayang cinta cinta semua, syukur alhamdulillah ini merupakan first posting dari admin, diharap semua posting admin akan mendapat sambutan dan di tunggu tunggu oleh cinta cinta semua.. Topik kali ni admin nak bercakap tentang Kerjaya…

Read More…

Petua dipermudahkan rezeki setiap hari.

Usaha sahaja tidak mencukupi Ingatlah Allah sedang memerhatikan kamu Kekurangan menyedari dan mengingati Allah, Tuhan yang Maha Esa adalah beberapa sebab utama kekurangan kekayaan dan kebahagiaan yang mencukupi. Itulah sebabnya mengapa orang beriman tidak pernah mengeluh mengenai…

Read More…

Kecilkan Liang Pori Dengan 5 Bahan Semulajadi Ini

Masalah pori terbuka adalah masalah utama khususnya buat wanita di Malaysia ini adalah kerana pelbagai faktor yang boleh dikenalpasti. Antara faktor penyebab pori terbuka adalah pengeluaran sebum yang berlebihan, genetik, cahaya matahari, penuaan dan juga kebersihan. Antara…

Read More…

Masalah Kitaran Haid Terganggu Apa Yang Kaum Wanita Perlu Tahu

Masa kitaran haid yang tidak menentu sudah pasti menyebabkan para wanita sekalian dalam dilema samaada perlu pergi berjumpa dengan doktor atau tidak. Kitaran normal haid selalunya memakan masa selama lebih kurang 28 hari bergantung kepada tubuh badan…

Read More…

Khasiat Argan Oil Dalam Kosmetik

Minyak argan ataupun argan oil yang berasal dari pohon argan yang hanya tumbuh Maghribi/Morocco di mana argan oil ini sedah digunakan oleh wanita Maghribi sejak berabad tahun lamanya untuk kecantikan mereka. Pokok argan hanya mengeluarkan buah sekitar…

Read More…

Kebaikan Tomato Putih Untuk Mencerahkan Kulit Wajah

Korang mesti dah biasa tengokkan dengan tomato yang warna merah tu? Tak dinafikan kebaikan tomato warna merah sangat baik. Namun korang pernah tahu tak dengan kebaikan tomato putih? Apa itu tomato putih? Boleh makan ke tomato putih…

Read More…

Cara Untuk Atasi Masalah Blackhead & Whitehead

Teruknya muka aku ni. Penuh dengan blackhead dan whitehead je. Nak keluar jalan-jalan pun malu ni orang asyik tengok muka aku yang hodoh ni. Skincare tak payah cakap la banyak mana yang aku dah pakai untuk hilangkan…

Read More…

Tips Untuk Turunkan Berat Badan

Stressnya la dengan badan ni. Makin hari makin naik je, bila entah nak turunnya pun tak tahu la. Bila tengok cermin lagi la bertambah stress, dengan perut yang ke depan macam orang mengandung 9 bulan dah. Bukannya…

Read More…

Connect with us  
GET OUR LATEST UPDATES